Your shadow weighs a ton

Idag så vaknade jag väldigt tidigt, tittade på klockan och insåg at tjag kunde sova minst två timmar till. Lovisa väckte mig runt halv 8 igen, men jag sov till kvart över 8. Klev upp, fikade, gjorde mig iordning osv. Sedan kvart i 9 så gick vi till bussen.

Klev av i Tallnäs och gick till gympan. Fick veta om att vi ska ha tema veckor, 4 veckor framåt. Vi ska planera vå träning utefter det vi gör på fritiden osv. Aja, det blir väl kanske bra. Vi spelade badminton med J och L och de är ju liiite sura och konsitga. VI flummade på som vanligt. Aja efter det så duschade vi innan vi gick o åt.

Det var superäckliga biffar, BLÄÄÄÄ! Jag åt bara för att jag var hungrig. Men ja, sedan så har vi nu Samhälle där vi inte har kommit nånstans. Ska nu skippa italienskan och åka hem och skriva på psykologin. Nej, nu kommer Anna! Ciao!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Lovisa

kl. var halv 10 faktiskt!!!:P
hiheheheh

2008-04-21 @ 16:44:17
URL: http://minigris.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0