2015 går planet

det är mindre än 5 timmar bort! ojoj, börjar bli spänd och upprymd! Har packat klart allting och det blev mindre än vad jag trodde, skönt, då kan man shoppa hur mkt som helst där nere :O ;)

Nejmen, idag så väcktes jag av mormor typ halv 9. Försäkte somna om, men då insåg jag vilken dag det var, så då var det bara o kliva upp. Tog ett långt och härligt bad, det var skönt. Efter det så åkte jag hem o packade. Tog ungefär en och en halvtimma! Nu är jag tillbaka hos mamma där sydde jag en kllänning som var sönder, och sen har jag inte gjort så mkt mer. Typ suttit här. Alla är så tråkiga, marcus kollar på cartoon network (!), pappa kollar på travet och mamma lagar mat. Hallå, jag vill att tiden ska gå fort?

Nåja, ska iaf äta snart och sedan blir det väntan innan jag åker in till ungefär 1800 :) Wish me luck!

Linn; nej, jag tror jag håller mig ifrån turkar, vem vet, annars blir jag väl bortgift för två kameler och bor på en farm med en massa getter. Man vet ju aldrig med min otur och klumpighet, haha!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


a sneekpeek at the hotel (:


Kommentarer
Postat av: danne

hoppas ni får de jätte kul i turkiet :)

2008-09-01 @ 20:55:53
Postat av: Linn

åh gumman! jag undrar ju hur du har det!! Hör av dig direkt när du kmr hem!! Hoppas ni haft skitkul! puss

2008-09-04 @ 11:15:07
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag saknar er här hemma! Kom hem nu brudar!

2008-09-05 @ 19:35:32
URL: http://mikaelajenniferlindh.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0