Birsta

Ja, efter att vi hade varit hos frisören som varit generös att låna ut sin dator till mig, så åkte vi till birsta. Först åkte vi ner till Ica maxi för att mamma skulle in på jula. Tänkte att då smiter jag in på Skopunkten, och vad glad jag blev. De hade utförsäljning på sommarskor, så då blev det 3 par ballerina aktiga skor för 198:- till mig! HAPPYFACE! Precis vad jag behövde till utlandsresan, aa. Tack för det, eftersom jag drömde så hemskt om resan! :/

Efter det så åkte vi in till Birsta och jag skulle ha block osv till skolan, så då gick vi in på ÖB, men där fanns det bara rutat. Så då blev det akademibokhandeln, och hittade även en almanacka satt det är perfekt. Hittade fyra söta block också, så min dag var fulländad. Nåja, efter det så åkte vi hem till mamma igen och där så kollade vi på teven, eller jag gick och lade mig, för jag var så trött ! Haha

Nu har man ätit och nu säger att vi ska åka nånstans. Vart kan man undra sig, bara pappa vet. Fortsättning följer..

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0