Det absoluta sista inlägget på TIMRÅBO

Ja, snart är det dags, 46 minuter kvar. Sedan är man fri, fri som en fågel.

Eftermiddagsfikat så stängde de dörrarna så alla kunde fika tillsammans. Linn plockade fram sin supergoda ananaspaj! Mums säger jag bara, och en annan sak, jag har receptet ;) HAH! Vi fick också en superfin bukett av kontoret. Luktade supergott och var en fröjd för ögat! Efter fikat så kommer ju Linn fram och har köpt en sak åt mig! Guud, så jag skämdes inte hade jag tänkt på det? Det var ett läppbalsam som luktade vattenmelon. Men jag lovar, hon får nåt av mig imorgon om vi träffas på Selånger!

Pappa kom förbi och hämtade all packning också, så det blev betydligt mycket lättare att bära till bussen. Annars hade jag haft; en proppfull trunk (då menar jag proppfull!), lilla väskan, paraply och till sist så har vi blombuketten! Men som sagt, jag behövde inte släpa med mej allt på bussen (:

Nu ska jag snart hem, om 40 minuter. Då ska jag möta mamma och gå för att hämta mitt paket. Sedan blir det mat där och sedan vet jag inte! Imorgon är det klippning av håret och Selånger med girlsen. Sen kanske det blir något mer, men det får vi se (:

34 minuter kvar...

/ ElinaAnnaErikaEvensson

None
Vi syns nästa år, babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0