Dyngsur, uhm nej'?

Ja, igår när man kom hem efter jobbet så käkade jag, sen skulle vi åka och fiska. Åkte till Stefan där vi hämtade upp han och sedan åkte vi vidare. Stannade även och köpte lite fika, jag köpte en pago! Fan vad längesen alltså, flashback! HAHA. Kom fram till Andersjön runt halv 7. Vi visste inte riktigt var vi skulle stå då det var folk där man brukar stå. Så då började vi gå mot andra sidan. Tro inte att det var myrmark hela vägen. Vatten upp till vaden hade man, hua. Men kom fram till en lämplig plats och slog läger där. Slängde ut linan, och sen blev det chill vid brasan för mig. Fick smaka grillad regnbåge också, och fysatan vad gott det var. Mums! Men sen fiskade vi i några timmar, och tro inte på att jag fick en. Jag som knappt rört spöt! Haha! Jaja, den ska grillas den med ;)

När vi gick tillbaka så blev man ännu blötare och sedan var det bara att ta bilen hem och sleepy! Kvart över 11 var jag i sängen, ish!

Imorse så vaknade jag och klev upp, 10 minuter före innan jag behövde! Irriterande! Nåja, duschade och sedan kollade på OS medan jag fikade. Sedan så var det bara traska till jobbet! Nu är jag så less på jobbet så jag vet inte vad.Inte nog med att man är less, så har man strulat till allting inne hos Anette, och jag som trodde jag hade ordning. blä!! Nej, nu är det verkligen rätt läga att lägga sig under täcket och försvinna en stund!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0