..

Ja, inatt så fick jag för mig att jag skulle gå och duscha halv 2. Men det var skönt och lägga sig ner med blött hår och somna. Men som jag ser ut i håret idag, så kanske det inte var en sån bra idé. Nåja, klev upp runt 12 idag och har typ bara legat och kolla på OS.

Men så fort jag satte mig här vid datorn tog jag tummen ur arslet och gjorde nåt produktivt. Har först ringt till körskolan och frågat lite mer om intensivutbildning och anmälan osv. Sedan ringde jag om ett potentiellt jobb, vilket jag hoppas jag kan få. Skulle vara underbart! :D Pengar, droool! Det behövs om man tänker på allt som jag och Jennifer har planerat! Men jag får inte ha för stora förhoppningar för jag brukar inte ha sån tur.

Idag så var det tänkt att vi skulle åka och tälta, men det blir att vi  grillar och äter gott hemma istället :) Det blir lika bra det. Fick förresten mitt lönespec. Det ser mucho good ut! :D Nu väntar jag tills det kommer på Onsdag, så man kan shoppa det sista till resan! :D Gaaaah, vi åker om 8 dagar!

Nej, nu ska jag kika bloggar innan jag måste lämna tillbaka filmen. See you later!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0