Hängig

Ja, idag så vaknade man av att man kände sig hängig. KUL! Nejmen jag klev upp kollade på OS innan jag gjorde lunch. Blodpuddin med bacon, mumma! :D När jag var mätt och belåten så gick jag och marcus upp till mamma. Gjorde mammas hår, som blev vädligt vackert om jag får säga det själv (: Marcus gick lite senare och jag somnade i soffan, väldigt skönt! Efter en liten sovstund så gick jag och mamma upp på affären där vi fixade en del saker.. Sedan hem och kolla på OS innan jag gick ner till pappa.

Hos pappa så åt jag mat först innan soffan lockade mer. Som sagt känt mig hängig idag så det var den bästa lösningen :) Sedan åkte man upp till ICA med far och köpte kladdkaka, ja, jag kunde itne hålla mig. Jisses vad god den var och funkade utmärkt till Project Runway. Synd att jag vet vem vinnaren är, men annars är det underbart program! :D

Nu sitter man här och ska väl snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Ska in till Timrå med bröderna och mamma, där bröderna ska klippa sig osv. Jaja, men vi åkte klockan 10 så det blir uppstigning 9. Gosh, jag som varit ledig ett tag nu, hur ska jag klara det. Det går nog  (:

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Melissa ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken otroligt söt sötnos!! Fin sida du har fått till Elina =D Mycket mer behaglig att läsa =D Go girl

2008-08-22 @ 22:09:38
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0