Härnösand

Ja, där slutade min resa. Vi åkte upp til Härnösand, tog en glass, kollade på båtar och sedan åkte vi hem. Onödigt, äh, bättre än att städa iaf :) När vi åkte hem så trodde jag att jag skulle få köra, men icke, litar inte pappa på mi gän? :O Det blir dyrt med körkortet om du inte låter mig köra, pappa!

Efter att vi svängt in i Söråker så åkte vi och hyrde film, samt gotta! Hyrde filmen Ps. I love you. Kom hem och slängde in den i dvdn. Fy vilken bra film, så underbart bra. Man både skrattade och grät samtidigt. Rekomenderas (stavning?) starkt, för usch vad bra den var! Myys. Nu närmar sig klockan 11 och kanske man ska gå till sängen och sova snart. Men en liten stund till ska jag sitta här och nörda.

Imorgon så ville pappa kanske åka iväg och tälta uppe i Ljustorp. Ja, för han vill fiska, så vi får se hur det blir, men kanske, kanske inte. Kanske Lovisa följer med mig också, det vet man aldrig. (: Sen i helgen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Ska vara förare på lördag åt mor! Japp, haha, fast pappa ska ju självklart sitta med, men det ska bli kul. Men annars har jag inget mer planerat, förutom att på Söndag (elr var det lördag, Jennifer??) börjar vi med Flygvärdinnedieten. Gulp! Hoppas att den funkar bara!

Nej, nu ska jag sluta skriva så långa inlägg, som ingen ändå aldrig orkar läsa!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


I finally put it all together, that nothing really lasts forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0