Hos frisören

Nej, jag ljuger inte. Jag sitter här hos frisören och skriver ett blogginlägg medan bröderna blir klippta. De har alltså en bärbar dator som kunder får använda, eller är det bara jag ? :P Jaja, turkar är trevliga, haha, tur det!

Imorse så klev jag upp halv 10, då vi skulle in till Timrå för att uträtta lite ärenden samt att killarna skulle klippa sig. Klev upp och fikade och strax därefter kom mamma. Då åkte vi upp och handlade lite och slängde lite papper, innan vi hämtade Victor och åkte in.

Ja, så nu sitter jag här hos turkfrisörerna och skriver ett inlägg, känns lite absurt!  Nej nu ska jag kika bloggar, när jag ändå håller på :P

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0