Imorgon är det skola

Hah, vilken helg.

Det började igår att man inte gjorde så mkt på dagen utan var mest. Runt halv 6 åkte vi upp till mamma och hämtade henne. Hon skulle ut till min moster på en invigningsfest av deras nya gräsmatta! Nåja, efter att vi hade lämnat av henne där, så fick jag köra runt hela Alnön. Det var en dryg väg och tråkig att köra, men det är bra med erfarenhet :) Då ringer mamma och säger att Sara (moster) och Pär har gift sig, i hemlighet! Jag blev skitchockad! Glad för deras skulle dock!
Efter det så körde jag till Eon arena där Marcus fick testa att köra. Den lilla krabaten (jäveln :P) fick inte ett enda motorstopp, och då var det hans första gång! Lite sur jag blev, då jag gjorde en jättemiss påväg ut på motorvägen.

Kom hem och satt lite vid datorn innan vi skulle hämta mamma. Kom dit, grattade Sara och Pär innan jag fick köra därifrån. Denna gång gjorde jag inga fel! :) Släppte av mamma och åkte hem. Spelade kort med pappa till klockan 12 innan Marcus började få ont i magen. - Äh, sluta klaga, tänk på oss som har mensvärk varje månad! svarade jag. Går och lägger mig runt två och hinner bara slå igen ögnonen innan Marcus skriker efter mig. Han hade spytt ner hela sitt rum, magsjuka! Skitkul! Ringer pappa och han kommer och jag går och lägger mig.

Inser på morgonen att jag inte kan åka till Jennifer, då jag rikserar att smitta henne! Så det blev inget med flygvärdinnedieten! :/ Tråkigt. Vi började tro att Marcus har blivit matförgiftat istället för magsjuka. Förmodligen av glassen han åt då vi var ute på Alnön igår! Nåja, idag så gick jag upp till mamma och har vart tills nu. Ska gå och lägga mig snart!

Imorgon är det skola, det är både skönt och tråkigt på en och samma gång. Det är sista året = Studenten, rutiner, projektarbetet. Men sen så kan det vara jobbigt och tråkigt också. Men jag har stora förhoppningar för sista året! Nej dags att hoppa i bingen! CIAO!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Put on your gameface!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0