imorgon bär det iväg!

Japp, imorgon åker jag och Lovisa. Gud så skönt det ska bli! Hoppas på varmt väder, härliga badteemperaturer och goda drinkar!

Denna vecka har jag gått i skolan. Det är första gången i hela mitt liv jag är så fruktansvärt skolless efter första veckan. Jag har ingen lust att gå till skolan, varje lektion är en pina. Hoppas att det släpper, för annars blir det ett tungt år!

Nåja, idag har jag varit hos mamma. Sett på film och sedan sitter jag här.

Imorgon så ska jag packa det sista och sedan blir det flygplatsen. Hoppas allting fungerar som det ska bara ! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


om någon dag ligger jag på denna strand! ahh,

Kommentarer
Postat av: Linn

jaa:D äntligen, lycka till nu:D och var rädd aom varandra. snusk turkar finns det där! och ja, man blir skolless efter 1 vecka, men det släpper litegranna då man inser att man gör det med varandra, och att deet är sista året! PUSS

2008-08-30 @ 02:06:22
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Danne

Hoppas Du får det så jätta sköt i Turkland :)....sköt om dig :) kram danne

2008-08-30 @ 03:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0