Kanske man ska ta tag i bloggen igen?

Ja, jag kanske gör det. Jag känner inte något jättesug till att göra det, men jag tänker att det blir roligt att se vad man har gjort när man kollar tillbaka på sitt liv. Maha, vad poetiskt.

Den här veckan har gått tungt och segt. I Måndags så lunchade jag med Jennifer, riktigt mysigt. Pratade en massa om projektarbeten och det kommer blir toppen! På kvällen åkte jag, pappa och marcus ut till Åstön för att kolla på de enorma vågorna som var där. Tisdag var en vanlig tråkig dag, gjorde inte så mycket. Eller jo, jag var hos mami, alltid lika trevligt (: I onsdags så tog jag ledigt halv dagen och åkte med Lovisa till Birsta. Hittade inga kläder överhuvudtaget, men jag fick med mig; Nagellack, leggings, hårfärg, bh, eyeliner och ögonskugga. Irriterad vi var, då vi inte hitade några plagg överhuvudtaget. Igår så var det bara en seg dag, gjorde inte många knop.

Idag så klev jag upp och duschade, 10 över 6 så stod jag i duschen! Fan vad tidigt egentligen. Tog bussen till jobbet och kom hit. Det är min sista dag här på Anettes plats och sen har jag bara en vecka kvar! Ohmygod, det har gått fort. Hela sommaren har gått, och den har varit dålig, så det har faktiskt inte gjort något att man har jobbat.

Ikväll så ska vi ha filmkväll och mys hos mamsen. Ska dit direkt efter jobbet. Härlich! Imorgon ska jag på sailorfest med Lovisa, det ska bli trevligt, men jag känner mig inte direkt peppad, men kanske blir. I hope so.

Har iaf beställt min älskade älskade väska. Ihh, vad jag längtar tills jag får den, hoppas den kommer snaaaaaart!  Nej nu ska jag jobba!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0