Klippning och Selånger

Ja, det var vad gårdagen bestod av. Det började med att jag klev upp, duschade och tog bussen in mot timrå. Satte mig i frisörstolen halv 1 och en halvtimme senare hade jag 1 ½ decimeter kortare hår. Men jag blev faktiskt nöjd. Skönt att få bort håret innan Turkiet resan! Därefter så gick jag till jennifer. Satt ute i solen ett tag, innan vi gick och uträttade ltie ärenden. Då mötte Lovisa upp med oss också (: När vi kom tillbaka blev det lite surr om allt inför resan, men vi blev så hungrig att vi drog till Kebab House, och ja, dom har väldigt god mat där. Satt där i en timme innan vi gick tillbaka. Spelade lite GH innan Issa kom och hämtade oss.

När vi kom in letade jag febrilt efter någonting som jag kunde ge till Linn. Hittade tillslut en lite prydnadselefant i trä. Mötte sedan upp henne och tackochlov så tyckte hon om den. När jag senare mötte upp med Jennifer, Lovisa och Issa igen så gick vi bort mot munkarna. Åhh, så gott det var! Mums! Efter det så var vi klar med Selånger tyckte vi, så vi for hem till Jennifer. Där blev det en filmkväll med en massa gotta. Såg filmen besatt, vilket är en jävligt bra film, dock så "fångade" den mig på ett skrämmande sätt. Efter filmen så fick jag skjuts hem av Lovisas far. Kom hem och pratade ltie med mamma i mörkret innan sängen lockade. Gissa vilken som vaknade kvart i 3 inatt? :S

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0