Liista!

DIN SKOLA
Vilken skola går du på?: Timrå Gymnasium
I vilken klass?: SP3!
Trivs du i din klass?:  Njae?
Hur många killar går det i din klass?: men orkar inte räkna
Hur många tjejer går det i din klass?: men orkar inte räkna
Vem/vilka är du med på rasterna?: Jennifer och Lovisa
Har du pussat nån ifrån din klass?: nej
Har du kramat nån ifrån din klass?: japp
Har du haft sex med nån ifrån din klass?: ohno!

DITT RUM
Har du egen dator?: nej, eller kanske lite hos mamma. Den är i mitt rum, men det är inte min!
Är din säng normalstor?: 1,20
Har du några tavlor som hänger i ditt rum?: Jarå
Vad är det för färg på ditt lakan?: Hos pappa; vitt Hos mamma; svart
Sover du med något gosedjur?: Nono
Hur många kuddar sover du med?: 2. men har 4 i sängen

SMINK
Vad använder du för smink?: just nu, mascara
Äger du en mascara?: japp
Äger du täckkräm?: ja
Brukar du borsta ditt hår?: ja
Använder du diadem?: alltid hemma 
Brukar du ha håret i en hästsvans?: ofta hemma
Brukar du ha flätor i ditt hår?: nej
Använder du hårspray?: ja
Använder du mousse? : ja

IDAG
Vad hade du för kläder på dig idag?: leggings och en tjocktröja
Har du varit ute idag?: japp, när jag gick till bussen och sedan när jag gick och käkade på Kina
Vad gjorde du då?: sa jag ju
Har du pratat i telefonen?: aa
Vad var det för färg på dina strumpor?: har inga på mig

JUST NU
Är du inloggad på msn?: ebuddy, ja 
Vad har du för kläder på dig?: samma
Hur ser ditt hår ut nu?: utsläppt
Är du trött just nu?: jorå
Vad är du inloggad på just nu?: blogg och ebuddy 
Vad är klockan nu?: 1351

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0