Mormor&Morfar

Igår så fick jag skjuts hem, guud vad härligt. Klev av hos mamsen där det blev gomat. Spagetti och skinksås! Gosh vad den är god. Blev en matlåda for me ! :D Sedan så sov jag en stund, eftersom jag var så trött. Sedan myste jag med mamma och pratade med henne. Kollade lite på teven och runt halv 9 gick jag hem. Då ville pappa hyra film, så jag övningskörde till Statoil och vi hyrde filmen Jumper. Köpte även lite popcorn.

Kom hem och såg på den, tillsammans med lite popcorn och saft (: Den var ganska bra, dock så väldigt konstig. Efter den så var det sängen som gällde.

Imorse så vaknade jag och sedan så var det bara göra de vanliga rutinerna. Duvet, fika, fixa sig osv.  Även att det satt en spindel i badrumstaket, guud vad rädd jag blev. Smällde till den och den landade på golvet någonstans, men jag vet inte vart. Så då var det bara ta alla saker som jag skulle packa ner i väskan och springa ut ur badrummet. Tackochlov var jag nästan klar. Påväg till bussen så spöregnade det ofc. Så det var inte speciellt härligt!

Nu sitter man här och väntar på att dagen ska ta slut! Haha, nejmen, iaf lunch för då ska jag och Linn äta på KINA! Yea, gott! Efter jobbet ska jag till mormor och morfar. Sover där inatt för jag ska baka till jobbet imorgon. Får skjuts imorgon och gudars vad skönt! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

None
mjaaa?

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad mysigt ni ser ut att ha där på Tjernstigen?;P

2008-08-13 @ 13:25:16
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Elina

ohyes! :D

2008-08-13 @ 13:27:23
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0