Näst sista dagen

Ja, det närmar sig mer och mer. Snart så behöver jag inte kliva upp alldeles för tidigt för att skynda mig till bussen. Jag behöver inte sitta på jobbet och sätta på happyfacet till alla knäppgökar som kommer in. Jag behöver inte slösa en massa pengar på att åka en buss som nästan jämt åker fel i alla fall. Jag behöver inte bry mig om attt sätta på mig smink på morgonen eller vilka kläder jag ska ha. Jag behöver inte bry mig om att försöka komma ihåg matlådan.

Det jag kommer att sakna är väl då Linn och våra crazy stunder. Haha, nejmen hon är en skön och härlig tjej, som jag hoppas får det underbart nere i Uppsala (trots det dåliga vädret). Du får verkligen ha det så gott gumman.

Kanske det här inlägget kom en dag tidig, men just nu så längtar jag för mycket för att bry mig! (:

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Sötstumpan då (:


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, vad söt du är då=D Kommer sakna dig med! kanske kan byta nummer eller så;p



Men det måste vara nå fel på kortet! för jag skelar inte i vanliga fall, dock har jag ju en aningens alkohol i mig så det får ta ansvaret för de där!:p



Något annat roligt att nämna är att tjejen som står i bakgrunden träffade jag i Uppsala på en YpsilonYra(tjejföreningsfest)ifjol och hon bor också i Sundsvall :p

2008-08-13 @ 13:23:50
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Elina

absolut att vi måste! haha, nejmen det är ett fint kort på dig! Jaså, vad coolt! :D

2008-08-13 @ 13:28:07
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0