Nya tag

Imorse så låg jag till 11 ungefär, sedan så klev jag upp. Gick upp till mamma typ på en gång. Där uppe åt jag lite grann innan vi gick ut o gick. Gick inte så långt, men iaf 4-5 km. Sedan på ica en sväng innan vi gick hem. Då så blev det slapp framför OS. Synd för Holm och kul för Wissman! :D

Nu är jag hemma och har precis ätit kassler med ananas och ris. Gudars vad gott! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen ta det lugnt (: Nej, nu är det inte långt innan man åker utomlands, och det konstiga är att jag inte ens tänker på det nästan, utan dagarna rullar på och tillslut så är man framme, panik! Måste börja skriva listor på vad som ska med och hur mycket man ska växla in osv. Men det löser sig.

Nej nu ska jag göra nåt annat, men om ni vill nåt, skicka gärna ett sms! Mycket tacksamt (:

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Sakna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0