Projektarbete!

Idag så klev jag upp ungefär halv 11. Stekte lite hamburgers till bror och mig innan jag stack iväg till bussen. Regnade som fan gjorde det, men det gör inget (: Åkte bussen till Jennifer där vi skulle prata om projektarbetet. Väl där så började vi på en gång och jävla vad bra det kommer bli! Vi satt där i några timmar, sedan gick vi ner en sväng och surrade. Vi d halv 7 åkte jag hem. Vid ICA så hämtade pappa upp mig och jag fick övningsköra till farmor och farfar (minneslunden). Körde sedan hem och nu sitter man här.

Svar på Marias kommentar; Väskan, vilken väska menar du? Den vita eller bruna. Båda är helt underbara och är precis som det jag vill ha. Den vita kommer funka utmärkt nere i Turkiet och den bruna här hemma i höstiga Sverige. Det får plats det jag behöver; pengar, mobil, ipod osv lite mer. Perfekt helt enkelt :)

Gosh vad sammanfattande inlägg det här blev :S

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0