Sailormoon min vän,

Haha, flashback! Kollade alltid på Sailormoon när jag var liten. Jisses vad jag tyckte om det. Nåja, kanske ska ta och berätta lite om helgen?

I fredags så var det mys med mamsen och bröderna. Böjade med god middag, sedan två filmer med en massa gotta. Det var mysigt. Gick och lade mig runt 12. Somnade sött!

I lördasg så vaknade jag ungefär halv 11. Gick upp och mamma gjorde mitt hår, det blev ganska bra faktiskt. Efter det så åkte jag till pappa och packade. Sedan fick jag skjuts ut till Lovisa. Fixade oss osv, innan vi tog cykeln vidare till Nicklas och Gunilla. Där åt vi gomat innan vi drog ner till Holmarnas marina. När vi kom ner fick vi bål och hälsade på lite folk. Kände mig väldigt liten, då medelåldern låg på mellan 22-25 år. Men jag hade trevligt. Dansade jävulen innan mina fötter inte orkade mer, pga av bland annat en sabel :S Nåja, vid 2 så började vi cykla hem och det gick som det gick, då arslet värkte som fan, när man inte har cyklat på 2 år, fötter som dog och alkohol i kroppen. Det var inte den bästa kombinationen. När vi kom hem var det bara att krypa ner i sängen och sova!

Vaknade runt halv 12 och klev upp. Såg på OS och sedan så åt vi lite korv med bröd innan jag övningskörde hem. Kom hem, sov bort hela eftermiddagen innan vi åt lite mat. Sedan var det en film som jag såg på, innan jag gick och lade mig.

Imorse så var det bara att kliva upp, och göra sig iordning. Har nyss kommit till jobbet, och det var lite strul innan vi fick igång datorn, men tackochlov är det fixat nu. Idag blir det en slapp dag, fårse om jag beställer en klipptid, skulle behöva såhär innan Turkiet! :D Funderar på att klippa lite kortare, men vi får se hur det blir med det.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0