Skola idag

Japp, idag är det skola, efter att jag inte gick igår, pga lite olika anledningar (se föregående inlägg). Men idag är jag redo för nya tag.

Klev upp runt halv 7 och fikade. Fick skjuts uoo av pappa till Papegojan där Lovisa och her mami plockade upp mig. Pratade lite innan vi var framme. Första lektionen hade jag Matte C. Det var väl som det var. Nåja, efter det så var det Företagsekonomi, men tydligen så var det så lik småföretagande A, så då fick jag välja bort företagsekonomi och lägga till småföretagande B.

Halv 12 så har jag mentor och sedan lunch. Jag slutar 1340 och då ska jag åka in till Marcus. Han opererades igår för en bilndtarmsinflammation. Vi trodde det var magsjuka, men icke. Han ligger på sjukhuset tills imorgon. Efter det så möter jag upp Lovisa i stan och vi ska köpa det nödvändiga för Turkiet, samt växla pengar!

Nej, nu ska jag dra vidare. CIAO!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Linn

hoppas marcus piggna till snabbt!! puss

2008-08-27 @ 16:43:43
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0