Tack Linn (:

Snodd av Linns blogg. Länk kan du hitta längre ner på min blogg (:

sammanfattning sommaren 2008

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Jobbade hela sommaren

- dog någon som stod dig nära?
no

- vilka länder besökte du?
inget än, men snart smäller det !

- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
ja några saker, speciellt mer sol och bad, samt en att ha kär!

- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
hm, det är inte något speciellt. Kanske 14 augusti, då man slutade jobba.

-största misstaget?
haha några inom jobbet, men annars har jag hållt mig på mattan

- har du varit sjuk eller skadat dig?
nej jag har klarat mig!

- bästa köpet?
Turkiet resan! Väskan som jag fortfarande inte har sett, men förmodligen är över mina förväntningar

- vad spenderade du mest pengar på?
Resan och lunch!

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Nej, egentligen inte.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Alla Shinedowns låtar, mee like!

- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Om jag ska vara ärlig, så är jag mer ledsen, men jag håller skenet upp!

- vad önskar du att du gjort mer?
Solat och badat, tränat!

- vad önskar du att du att du gjort mindre?
jobbat och slöat vid teven

- hur tillbringade du din midsommarafton?
Hemma

- blev du kär i sommar?
nej :(

-  hur många förhållanden?
0

- favoritprogram?
Big Shots, Durham County, Project Runway mm

- bästa boken du läste i sommar?
Smuts

- största musikaliska upptäckten?
Shinedown

- något du önskade och fick?
hm, inte vad jag kommer på nu!

- något du önskade dig men inte fick?
En fungerande vardag och liv

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Låg däckad i soffan.

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
mycket. mindre jobb, mer glada nyheter!

- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
inte mycket till stil!

- vad fick dig att må bra?
Lovisa, Jennifer och Linn (:

- vem saknade du?
för många

- de bästa nya människorna du träffade?
Of course Linn! (:

- sommarens sötaste?
Lovisa på cykelturen i lördags! HAHA

- sommarens hetaste?
Helgen med familjen!

- sommarens största kärlek?
jadu, ingen :(

- sommarens besvikelse?
alltför många. familj, solen för att nämna några!

- sommarens bästa?
Turkiet (som är snaaaart) och flicksen!

- sommarens snällaste?
Det är många själar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0