Tältuppslagning

Efter jag loggat ut från datorn så lade jag mig framför teven en stund, insåg då att jag var själv, men pappa kom hem med världens goaste sockerkaka. Tack Marina! (: Efter det så gick jag ut och hjälpte pappa att sätta upp vårt nya tält. Det var stort och kommer bli till stor användning nästa sommar. Granön någon?

När vi hade varit så duktiga att slå upp tältet så fick jag övningsköra lite. Åkte ner till reningsverket och övade att backa på vägarna där, samt start i backe osv. Det gick bra och jag tror jag lärde mig nåt denna gång, wiho! När vi sedan kom hem var det dags för en dusch och sedan titta på teven :) Nu är man snart redo för sängen men jag tänkte bara slinka in med ett litet inlägg.

Nu på söndag bär det av till Jennifer för vår flygvärdinnediet-start! Det kommer att bli tufft, men jag ska lyckas, för en gångs skull! Jag hoppas jag går ner lite i vikt innan resan, hoppas, hoppas, hoppas.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Gatufesten 2008

Kommentarer
Postat av: jennifer

usch, du kommer få dra iväg med mig ut. Annars går det inte!

2008-08-20 @ 19:53:29
URL: http://mikaelajenniferlindh.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0