The last fucking day

Ja, nu är det såhär, att jag, Elina Evensson, jobbar min allra sista dag här på Timråbo! Förhoppningsvis frå jag jobbet nästa sommar, men nu, nu är det slut! Och vet du en sak... Det ska bli så fruktansvärt skönt!

Igår så fick jag skjuts hem till mormor och morfar. Åt pannkakor till middag, vilket var mums! Sedan drog vi igång med baket. Det blev sockerdrömmar och en toscakaka! Mums! Det blev så bra alltihop, fast mest cred ska mormor ha! Haha! Efter det så blev det slappt i soffan tills man somnade sött.

Vaknade imorse och snoozade. Kunde kliva upp 45 minuter senare än vad jag brukar, vilket gjorde så mycket. Det var hur skönt som helst. Efter att jag klivit upp var det de vanliga rutinerna jag har på morgonen. Vid halv 8 så åkte vi och ungefär vid kvart i 8 var jag på jobbet. Nu sitter jag och Linn här ute i receptionen, och nu ringer min telefon, vänta lite... Okej, nu är jag tillbaka! (: Ja, vi sitter här ute för sista gången denna säsong!

Nej idag så ska jag hämta ut mitt paket som har kommit!!! Sedan så vet jag inte vad jag ska göra. Njuta av att jag är ledig! :D:D:D:D:D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


None
Tomorrow, it will be me and the girls! Hell yeah! ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

we're soo hot!

2008-08-14 @ 13:18:38
URL: http://mikaelajenniferlindh.tk
Postat av: Elina

Visst är vi ! :D

2008-08-14 @ 15:59:03
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0