0811212- Fredag

Hello!

Dagens inlägg börjar i samma anda som det förra. Klev upp imorse, mådde lika piss som igårkväll och lade mig framför brasan. Fick inte i mig något att äta och jag klädde på mig och lade mig i sängen för att dra ut på det. Då får jag ett sms av Jennifer och hon var lika dålig, så då blev det ingen skola. Förmodligen har vi ätit någonting, men kan inte komma på vad, för andra har ätit exakt samma som vi :/ nåja, gick och lade mig igen och klev upp vid kvart över 9. Fick skjuts av mamma till Jennifer där vi kollade på Criminal minds (jag sov). Fick skjuts av mamma sen till skolan för att hämta berget av böcker som man ska ha i helgen. Åkte på försäkringskassan och marcus skola också för lite lämning av papper innan vi åkte hem. Funderar också starkt på att gå med i a-kassan, smart att börja tänka på framtiden. Usch vill inte, vill vara barn.

Hemma hos mamma så sov jag, fick i mig lite mat också. Åkte ner till pappa där jag kollat på teven och nu sitter jag här och lyssnar på Britneys nya, faktiskt riktigt bra! Nej ikväll blir det idolfinal med familjen. Mår mycket bättre nu och hoppas det håller i sig.

I helgen så blir det plugg-lekandeisnön-mys med girlsen (: härligt att man kan kombinera något så tråkgit som plugga med något roligt.

Congrats babe, you have deserved it. Du är så värd allting som kommer i din väg. Du är värd lite lycka i livet nu, efter allt som varit. Älskar dig vännen, ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0