081203- Onsdag

Hejsan bloggen.

Imorse så var det planerat att jag skulle åka in tidigare och äta frukost med Lovisa. Dock så hade vi missuppfattat varandra och jag kunde gott sova vidare. Men istället för att kliva upp tidigare så sov jag längre, vilket slutade i stress. Men jag hann med bussen och mötte Jennifer påväg till skolan.

På skolan så fick jag min andra del av presenten (jag fick; badkulor, peeling, sminkväska och en badanka i lördags (:), vilket var hela serien Criminal minds. Men för att spica upp fodralen har de dekorerat det med min vackra nuna och skrivit väldigt vackra ord om mig. Och om jag var en gråtperson skulle jag lipa stort! tack så hemskt mycket, ni betyder så jäkla mycket för mig. jag älskar er båda två!

Idag så blir det först skola, sedan blir det projektis med Jennifer och sedan poweryoga. Hjälp, alla kommer se mina extremt vackra moves. Jag, som är knappt lika vig som ett kylskåp.. och det är inte ens ett skämt.

/ ElinaAnnaErikaEvensson



Detta skrev jag igår, men kom inte fram av någon underlig anledning. Men aja, nu är det med iaf. Efter att vi slutat för dagen så åkte vi hem till Jennifer där vi pluggade lite, åt mat och sedan for iväg på poweryoga. Jag säger bara.. jag hade rätt! VIG SOM ETT KYLSKÅP! aaaaaah, så fruktansvärt dålig man är! Nåja, åkte sedan buss hem och däckade i sängen.

Imorse så klev jag upp och duschade. Gick ut och håret blev lika blött på en gång, usch för vädret. Kom till skolan och hade matte, vi fattar inte mycket. Sedan så började Jennifer sminka och fixa sig, alex kom och jag körde mitt fototema. Avundsjuk på deras totala kärlek till varandra. Det vill jag också hitta någon gång. Nåja, blöt som fan blev man iaf under den tiden. Efter det mat och sedan hålis. Hade mentor också, kom med braiga ideér till guldkotten (: Sedan samhälle och därefter så slutade man. Då tog jag jennifer och belle bussen till staden och seriöst, våra "snack" blir bara värre och värre. Haha! Nåja kom in, åt på donken (a), köpte en tshirt, linne, sidenband och halsband. nåja. det blir kanske bra.

Kom hem runt halv 6 och gjorde inte så mycket. Sov en stund. Sedan så städade man rummet, välbehövligt. Sedan gjorde man klart svenskan och gick på ica med brodern. kollade på greys och det var det avsnittet som bellsy hade berättat om. USCHA! huh... Nåja, nu sitter man här, ska snart gå och lägga sig. Trötterrr. Imorgon, kanske stan och jobb! Hörs HEJ!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0