081205- Fredag

Grattis pappa 40 ÅR. Gammgubben!

Har inte skrivit på nån dag, men har helt enkelt inte haft tid. Igår så var det först en hääärlig sovmorgon, sedan skolan i en timme. Därefter blev det stan och birsta med Bells und Jennufer :) Köpte ett armband och svart sidenband. Hem till jennifer och sedan jobb. Åkte buss hem och somnade på en gång typ.

Imorse klev jag upp och duschade. Gjorde mig iordning och åkte bussen till skolan. Det var bara föreläsningar på skolan idag. Dåligt samvete man fick då man var tvungen att lämna en broder. Uscha, tackochlov så var det bara på låtsas. Det var jobbigt och drygt, men vi tog oss igenom. Efter det så blev det en till photoshoot med Frida och issa. Kanon blev det. Åkte sedan hem. Städade innan det var mat. Sedan kom mormor och morfar, fick pengar, parfym OCH en tom&jerry påse med godis. Mormor, jag är 18, inte 3. (:

Nåja, nu är det idol och efter det så blir det sängen. Tidigt imorgon. Kuuuuuuung det kmr bli imorgon. Pappas och min fest, sedan krogen med brudarna. Kan det bli mer än lyckat? :D Hörs förmodligen på söndag för imorgon ska det festas! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


förra helgens bravader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0