081207- Söndag

sicken härlig helg det har varit!

Igår så började det med att man sov ett tag. Sedan klev man upp och fikade. Fick skjuts ner till båthamn, där vi dukade. Efter några timmar så åkte jag hem och badade, fixade mig osv. Sedan bar det av neråt. Tack Victor! :D

Kom ner, och folket började droppa in. Lite spänt i början. hehe, men efter ett tag så. Kvällen var enormt rolig. Massa glatt folk och trevlig stämning. tack alla som ville komma. Runt halv 12 så åkte vi in till krogen.Där blev det en massa dans osv. Runt halv 2 förstörde en vakt allt och jag åkte hem vid kvart över 2. Kom hem och sov.

Klev upp vid halv 11. sminkade av mig och la mig en stund till. Efter ett tag så gick vi och köpte pizza. mums. Efter det blev det twisters och kungfu panda samt arn. kung.

Ikväll har jag inte gjort så mkt. imorgon så blir det staden med Jennifer, great!

jag tycker synd om dig

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0