081208- Måndag

New hairstyle, yes i like.

Dagen började med att man försov sig, typiskt. Men hoppade in i duschen och skyndade mig till bssen. Höll på somna när Jennifer steg ombord. Pratade lite om släkt, ojoj. Hehe, nåja, kom in till stan. då blev det mycket väntande osv innan vi åt på donken. Mums, fast vi borde inte ha räknat ut hur många kalorier det är i en måltid. Uscha. Nej, sen kom Lovisa gumman, SOM KLARADE UPPKÖRNINGEN! GRATTIS STUMPAN! Skulle bjuda på glass men den funkade inte. Köpte ett par jeans och sa hejdå till lovisa innan vi gick till john bauer.

Där så klippte krull mig. det blev nice, tror jag, har inte bestämt mig än. Ser inte hemskt ut iaf. Kul med lite change. Nej, sen så blev det lite mer stan innan man fixk skjuts hem med pappa. Har precis ätit och ska nu börja plugga. suck.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Thank you babe;) Fixar du bil så sköter jag resten! Pöss

2008-12-09 @ 12:07:57
URL: http://loouvisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0