081209- kvällsplugg

efter att man pluggat som ett as på samhällstimmen för att försöka bli färdig med planschen så åkte man hem. dryyyyygbussen. Iskallt att gå hem också. kom hem och åt korv med bröd till middag. Helgens rester, mums :S

Nåja, gjorde klart ena sidan på planschen och sedan så spelade man kort och flummade med pappa. Han satte upp sina fötter på mig (jag är så jävla rädd för fötter) så jag fick en chockpanikattack. Skrattade, medan jag grät. Uscha! Nåja, sedan hämtade Lovisa mig och vi åkte omkring lite och lyssnade på braig musik. Köpte godis på shell också. mums.

Kom hem till mig där vi fikade lite och sedan åkte hon hem. såå skönt att hon har körkort! mm, såg på dh och nu ska man göra religionen. ska bli skönt att ha den gjord. Ska försöka göra klar de sista paintbilderna till planschen också, men får se vad klockan blir. nej, nu måste jag plugga, ha det!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jobbigt med fofobi:S du får gå en kurs eller nått för att bli av det problemet;)

2008-12-10 @ 11:09:47
URL: http://loouvisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0