081209- Tisdag

Hellu!

Imorse så var det riktigt segt att kliva upp. Jag ställde klockan på så konstiga tider att det var sicko. Jobbigt med andra ord. Men klev upp och satte mig framför brasan, mysigt. Åt ett kex också, sen hann jag inte mer. Efter ett tag så gick jag till bussen, och tamefan så kör busschaffören som ett jävla as. Herregud, det är halt ute.

Nåja, kom till skolan i en del och mötte Jennifer. Hade småföretagande, men jag renskrev min religion. Hade lunch där det var hamburgare och vi gick ganska snabbt. Sitter nu på religionen och har fått tillbaka min Jalla! uppgift! MVG shalalalala! skööönt, känns som om jag är påväg tillbaka, wiho! Senare har vi samhälle och sen så slutar vi.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag ska iaf plugga med nåt av de hundratusentals sakerna vi har att göra i skolan. Pappa pratade lite grann och halkkörning också? ;P

herregud, att du ens försöker..

/ ElinaAnnaErikaEvensson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0