081210- kväll

uscha, nu börjar jag bli trött igen.

när skolan var slut så gick jag och Jennifer till hälsohuset. Vilken energi jag hade idag, unbeliveable. Körde säkert 3-4 ggr mer än vad jag brukar på både mage och kondition. Körde också armar, men det behöver vi ju inte ta. Det var desto jobbigare. Körde en och en halvtimme innan pappa kom och hämtade mig. Kom hem och åt lite. Duschade och sedan gick jag och lade mig för att läsa. Läste en stund innan jag somnade sött! Klev upp runt halv 8. Då åtke vi ut och övningskörde lite, och det gick skitbra. Jag vill ha körkort!

Kom hem och gjorde klart min samhällsserie! wiho, en sak att stryka från mi extremt långa lista. någon som är intresserad? jag är;

¤ Fotografisk bild, prov, v.51 måndag
¤ Matteprov v.51 onsdag
¤ samhällsdiskussion, case 3, v.51
¤ samhällsdebatt, amos oz, v.51 fredag
¤ samhällsplansch, v.51 onsdag
¤ Småföretagande, rapport, v.51 fredag
¤ Religion, brev, v.51 tisdag
¤ Religion, definition, v.2

har jag missat något?

Nej nu ska jag fortsätta planera nyår med Lovisa, kommer bli så roligt! :D Nej, ni får ha en underbar kväll

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0