081210- Onsdag

Helvetesdag. Trött, kramp i magen, pengar som försvinner och ett allmänt lågt humör, uscha!

Vakande imorse och ville helst av allt igga kvar under täcket, meen som en bra vän som jag är så åkte jag till skolan! haha. Nåja, hade matte första timmen, och för första gången på hela året så FATTADE JAG NÅGOT! helt otroligt. WIHO! nåja, pratade lite grann med monica och det blev ju som det blev.

Efter det så framkallade vi våra bilder innan vi gick och käka. Sedan kollade vi hur dem blev, och jag tror att de blev bra, hoppas! Annars har jag en backup plan, elr hur jennifer ? :P

HAde också möte med alla treor om balen. Det kommer att kosta en förmögenhet och jag funderar starkt på att inte gå, för att det kostar för mycket pengar för min plånbok. Vemdalen, studentfester, krogen, studenten, födelsedagar, allt till balen.. Herregud!

Nej, nu sitter man på samhällen och har gjort de sista bilderna till min lilla serie.Hoppas den blir bra! Slutar snart för dagen och då blir det träning, inte så pepp nu, men det behövs, för att man ska kunna svulla med gott samvete (?) i helgen! Nej, nu ringer klockan, hörs hej!

Det snöar ute! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hehee, jennifer med hål i täckböxan och alex med snö på fingret var det va? ;D

2008-12-10 @ 17:51:07
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0