081211- Torsdag

Nu är denna dag också slut, och jag är lika slut som dagen (:

Imorse så började jag med att försova mig lite, var både omedvetet och medvetet, lite av både. Kom till skolan med 10 bussen. Åt lite mat innan vi famkallade lite bilder. Var på allmänt dåligt humör och ja, ber om ursäkt för det. Sedan hade vi svenska, som vi lär oss sååå mycket på. Herregud.

Tog bussen hem till Jennifer. Vi såg lite på lilja 4-ever och lagade lite mat. Tacos, mums! :D Tog bussen till jobbet och jobbade. Var extremt lite folk idag och man kunde se matchen. Var väldigt inne i den och nu är halsen hes. hualigen.

Imorgon så är det lucia och sen vet jag inte om vi har någon lektion? Nåja, efter det ska jag följa med Jennifer till a secret place, vet inte om jag får säga det. Sedan blir det solning och badning. härlich. Nej, nu är det sängen som gäller. schûss!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


såhär blev håret också. på ett ungefär (:


Kommentarer
Postat av: Maria

Lugg och ny hårfärg, super snyggt!

2008-12-12 @ 16:48:20
Postat av: Elina

Thank you (: åhh, inte långt tills vi ses igen! wiho, saknar er allihopa!

2008-12-12 @ 17:19:32
URL: http://justaddicted.blogg.se/
Postat av: frida

pretttey!

Vi har ingen lila rosett gjord än, men det är många som frågar efter det så vi får nog ta och göra några :D

2008-12-12 @ 18:07:38
URL: http://fridacaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0