081212- Kevin

japp, Kevin vann, som jag trodde, men jag tyckte att Alice gjorde vinnarlåten bättre. Nåja.

Strömmen försvann när jag satt vid datorn förut idag. Det var alldeles när det var mat, så då var det bara att tända alla ljus som vi har och äta. Efter det så spelade vi kort allihopa och det var mysigt. Utan ström så hade vi oss själva som undehållning och det var kul. Trevligt att göra något hela familjen någon gång.

Det tog nästan två-tre timmar innan strömmen kom tillbaka. Lagom till idolfinalen. Såg den somsagt. Nu så sitter jag här och ska väl snart sova. Blev lite ändringar i hur vi kommer hem imorgon, så jag vet inte hur vi ska göra. Får ta tag i det på morgonen här, lite sent för det nu. Nej, imorgon blir det jobb och plugg somsagt. Vi hörs säkert något imorgon, Kram

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Turkiet, saknar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0