081213- Lördag

idag är det lördag och lucia. Så jaa, vad säger man? Glad lucia?

Nåja, imorse vaknade man på helt fel sida, för jag blev väckt även fast jag hade ställt klockan och allt. Ahhhh blr så less att jag inte får sova hur länge jag vill på lördagar, jag behöver verkligen det, speciellt nu, när jag är så slutkörd och så sönderstressad. nåja, drack lite vatten och hoppade in i duschen. Kollade på skidor, men somnade och sov i nästan 1 och en halvtimme så det var skönt.

Nu snart ska jag börja göra mig iordning för jobb. Ska sminka mig lite grann idag :o för vi ska vara fina och ha glitter i håret och allt.. ojoj. Hehe, joooooo, BELLE, om du inte läst det jag skrivit på msn till dig ring mig! jag har inte nå pengar på mobilen så jag kan inte göra det.

Nej, nu ska Victor. den av mina två databeroende som fortfarande kommer undan med det. Ja, jag vet att ni läser mamma och pappa. Ni måste sätta stopp för det. Vill ni verkligen gå igenom allt en gång till?

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0