081214- Söndag

Rollercosterride.

Igår så var det en lyckad dag. Övningskörde och hämtade Jennifer, åkte till jobbet. Jobbade där i 4 timmar ungefär innan vi fick skjuts hem av Belle. Hämtade upp mat på Pageojan, köpte dricka och godis på ICA och åkte hem. Åt maten som var sådär. Sedan blev det pluggning. och ätning, och pluggning. En väldig blandning av mycket gotta och mycket pluggande. Mycket prat och mycket allt. Belle åkte hem runt 2-halv 3. Jennifer och jag pratade vidare och gick och lade oss vid halv 5. Somnade sött.

Mamma väckte oss halv 12. Gjorde mera plugg och Jennifer åkte hem. Lade mig i soffan och tänkte sova tills 4 då jag skulle ner till pappa. Men det fick jag inte och då blev jag extremt irriterad. Gick ner till pappa och åt mat. Fick reda på en massa saker, bland annat att jag ska få lillstugan som mitt eget lilla krypin. Härligt.

Nu så sitter jag här, ska plugga lite granna, vill inte ha den här veckan! Ahhhhhh. döda.. Nej, nu ska jag se på gossipgirl och onetreehill och sen ska jag plugga.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: pappa

lillstugan får du jobba för måla och dona .

2008-12-14 @ 21:17:05
Postat av: Anonym

absolut!

2008-12-14 @ 22:31:49
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0