081215- Andra... inte klar

Inte klar än. Ska börja renskriva nu så förvänta er ingen fika ;) Efter att jag tog bussen hem och väl hemma så kom jag bara innanför dörren innan jag och mamma åkte in till Birsta. Vi fikade på charm, och sedan strosade vi lite. Köpte diadem, mina älskade diadem har gått sönder så jag köpte två nya. Såg även extremt fina smycken på six som jag ska köpa till mig själv också! :D

Kom hem och sov en liten stund innan det var mat. Åt och nu sitter man här. Ska börja renskriva samhällen nu så det blir bara bra det. Nej, duty calls.

Good natt hanny... *suck*

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: papi

ha ha ha

2008-12-15 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0