081215- Måndag

Vilken helvetisk start på denna vecka. När jag klev upp imorse så ville jag helst av allt ligga kvar, men vem vill inte det? Jag klev upp och gjorde mig iordning och gick ut för att vänta på bussen. När bussen kommer runt krönet så kör den bara rakt förbi! JÄVLA IDIOT! Springer till ica för att hinna med den där, men inte då. Nej, så då går jag hem, ringer dintur kundtjänst. Tro inte fan på att dom säger att den busshållsplatsen inte är aktiv längre. Nehe, men meddela det till dom som har åkt där i snart ett halvår! IRRIETERAD. Fick gå ner med mamma och hämta bilen så skjutsar hon mig till skolan. Kommer in och då har vi inte prov, så då blev det att hålla på med bilderna. Är klar med tre stycken, elr ja, kanske 4.

Efter det så har vi ätit och nu lämnade mig Jennifer själv på skolan, för hon skulle nånstans. Hon kunde ha fått stanna kvar och massera mig, känner att jag fick ilningar genom hela kroppen, speciellt genom höger hand :o Nåja, nu när jag är själv ska jag göra lite läxor. Det blir Samhälle, diskussion och Religion, brev.

Hörs efter det! CIAO!

bloggen är inte helt rätt än, men det kommer, jag har bara inte tid nu.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0