081216- Tisdag

Hellu..

Imorse så klev man upp i hyffsad tid. Gick och gjorde mig iordning och packade väskan för att åka till skolan. Kom dit och hade småföretagande. Skrev ut affärsplanen och marknadsplanen som Jennifer visade mig, THANK YOU <3

Efter ett tag så skulle vi prata lite grann om vårat prjektarbete, gick bara bra det med. Snodde en frukt innan vi gick därifrån. Det var fish på skolan, det gick bra tackvare lite sås. hehe. Nej sedan var det religion och då lämnade jag in min andra uppgift, bara en kvar, great! Surrade lite och sen var det samhälle. Fumlade på som vanligt innan vi hade en diskussion. Det gick bra hoppas jag. Hon sa det iaf så man får väl hoppas. Efter det så tog jag bussen till timrå och fick skjuts av frida till simhallen. Där blev det en 20-minutare för oss var i solariet. Sedan blev det några länger och lite bbubling innan hon var tvungen att pysa. Simmade några fler längder och gick upp och duschade. Väntade på mamma och fick skjuts av henne hem. Nu har jag precis ätit och ska nu plugga. Hualigen..

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0