081217- Onsdag

14 timmar

Ja, så länge sov jag inatt. 14 hela timmar och vet ni.. det var underbart! Jag kom hem igår och då så åt jag mat och sedan skulle jag plugga. Men orken var absolut inte med mig, så jag lade mig i soffan och sov en timme. Klockan 8 så väckte mamma mig, men då var det bara att gå raka vägen till sängs. Vaknade 10 idag. Fyfan vad skönt det var. ahhh. Ska inte gå i skolan idag, pga lite halsont. Uscha, vill inte bli sjuk.

Nåja, idag så var tanken att man skulle träna, men har inte hört något från min träningskompis så det kanske inte blir av? Har egentligen itne tid heller, men ja. Nu idag så ska jag skriva klart samhällen och sedan ska jag börja på småföretagandet också. Nu jävlar. PRODUKTIV DAG!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0