081218- Torsdag

Gomorron bloggen!

Ja, inatt var det svårt att sova. Somnade nog inte förrän halv 3 elr nåt. Jobbigt då det var en tidig morgon imorse. Nåja, klev upp och duschade snabbt så jag kunde gå och lägga mig en stund sen igen. Gjorde det och sedan så fikade och fixade jag mig. Åkte till skolan där jag nu sitter. Ensam. Med André. I ett tomt klassrum. Suck.

Nej, idag så är det plugg för alla slantar och jag ska fan stänga av msn och internet för det bara stör mig då jag ska jobba. Men nu så är det sista dagen innan skolan slutar. Eller ja, det är ju imorgon också, men det räknas inte, för då är det bara någon skolavslutning. Orka?

Jennifer är sicko today :/ Det var lite synd, men jag har ju några andra som kan underhålla mig, men vi har inte lektion förrän 1240. Boooring. Nåja, får väl undehålla mig själv med lite småföretagande, samhälle, blogg och youtube (: hehe.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0