081221- kväll

ja, det är faktiskt kväll! otroligt va..

efter att jag kikat lite på teven så åt vi mat. Sen så packade jag iordning mina kläder osv , innan pappa kom. Då öveningskörde jag först till Lidl och sen till mormor. Irriterande att man har en gapkäft i baksätet, NEJ! åhh, irriterad jag blev. Men allt som allt gick det bara finfint. nu är jag hemma. ska väl kanske gå och lägga mig snart.. ojdå, klockan var bara halv 10. haha, nåja, är vaken ett tag till (:

Imorgon blir det tandläkaren, staden och solning (: greeeeat!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Mami

Den irriterande glappkäften i baksätet är bara din kära mor. Vill dig bara väl, vännen. Love you! Du är jätteduktig på det du gör! Puss o kram från mami.

2008-12-21 @ 23:35:49
Postat av: Elina

ja, jag vet.. det är bara jobbigt att lyssna på ibland.. älskar dig lika mkt, även om du är irriterande.. pussi

2008-12-21 @ 23:41:32
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0