081222- jeff dunham

det är han på teven nu. sjuuuukt bra! :D

the hurricane.. hahahahahaahaha

ikväll har vi satt upp julgranen, vi brukar ju göra det den 23 men ja, vi gjorde det ikväll istället. Det blev ganska bra, hahah, nostalgi man får då. Men jag kan dock hålla med Madde, jag har inte heller någon julkänsla. Jag skulle kunna skippa allt, det känns så himla överskattat. Jag är bara glad att vi kan vara en familj, men tydligen så är det kamp mellan alla familjer, vem som har bäst, dyraste och snyggaste grejer. jisses. Men jag lär väl vara likadan på julafton.

Nåja, imöra, blir lite städning på morgonen, så jag får följa med mamma och pappa och hälsa på tomten. Jaa, jag vet, men jag blir så himla.. vet inte hur jag ska förklara, men jag måste veta vad det är, annars får jag spel. herregud, jag kanske måste ta tag i mina problem? :o chipsen, besticken, fötter, bussarmhållare, presenter.. :s

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0