081222- måndag

hello blogg.

det blev sent igår, jag som skulle lägga mig i tid så jag kom upp imorse. Men iaf, så kom jag upp, fast lite senare än vad jag ville. Nåja, gick och duschade och gjorde mig iordning. Åt nästan ingenting :o Sedan så skulle Lovisa hämta mig vid 10 över 10. Men då ringer hon hel och säger att bilen inte startar, jag har tandläkartid halv. Paink! Ringer mamma, skrapar bilen, som var helt omöjlig idag. När det var färdigskrapad så var klockan halv 11 och mamma skjutsade mig. Kom en kvart sent, men tackochlov så gjorde det inget. Vill inte behöva debitera..

Väl där inne så tog det knappt 5 minuter, och dom förklarade mig som klar. Alltså behöver jag inte komma dit nå mer, ska bara använda skenan varje natt i ett år till, sedan är jag klar. WIHO! :D i like alot. Efter det så åkte vi hem, eller ja, vi åkte till Sibylla först och tog ett mål och åt det vid älven. Myyys. Kom hem och såg på teven, men tro inte att man somnar. Så jag gick upp och lade mig, vaknade för en halvtimme sen. Hehehee, sov 4 timmar. Men nu är jag vaken, ska egentlgien äta, men jag vill inte ha plättar. usch.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jävla skiittbil :( Men det verkar som att du klarade av dagen bra ändå utan en stadskoll ;D puss påre

2008-12-22 @ 20:28:35
URL: http://loouvisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0