081223- Tisdag

Hello, en dag till julafotn, fortfarande ingen julkänsla.

Nåja, dagen började att jag klev upp, strax efter kom pappa hem. Då så gick vi ut i lillstugan och tog mått. Det kmr bli sååå bra. Svart kakel i badrummet ? :o snyyyyggt. Sedan skissade vi upp den. Nu ska jag börja kolla på möbler.. Efter det så fick jag efter mycket om och men följa med när de skulle träffa tomten. Det gick bra, var på Max och åt också. Har flängt omkring där i några timmar nu.

Jo förresten, förut idag, så ringde det på hemtelefonen. Jag svarade och då tyckte jag det lät som en gammal gubbe i luren. för han lät så ansträngd. Några sekunder märker jag att det inte är en gammal gubbe, det är en äcklig man/gubbe som stönar i luren. Man kan verkligen höra hur han tar i för glatta livet. USCH! Lade på fort som fan, uääääh! äckligt, fick rysningar i hela kroppen. Vem fan gör sådär. Vi hade en som busringde när vi var liten också har jag för mig, men det blev för mycket när han började prata med oss småbarn, det var en sak att han pratade med mamma, jag har för mig att det var så. usch.

Nejmen, nu på kvällen så ska vi göra iordning julskinkan och sen så vet jag inte. Lär ju inte kunna somna i tid, men ja.. Imorgon är det somsagt julafton. Julfika hos mormor, hemma över middag, kalleanka och julklappsöppning. Softish med andra ord.

farfar, nu har det gått alldeles för många år vi sågs sist. Saknar dig fortfarande och du har en stor plats i mitt hjärta. Jag älskar dig! ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson


blääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0