081225- kväll

hellu..

ja, sen jag satt här har jag sett på körslaget, har ju en sundsvallskör med iår. känner nog igen några ansikten :) Nej, sen sitter man här igen. Har iaf bestämt mig med Jennifer och Frida att gå på nyårsfesten i vemdalen. Hoppas verkligen det är värt pengarna! Nåja, har även bestämt att det blir Birsta/stan med Jennifer imorgon. tiiiiidigt ska jag åka in, men det är bra, kanske man slipper den allra värsta folkmassan.

nej, nu ska jag snart sova, men nu börjar jag vakna till efter koman jag har haft idag, suck. börjar peppa till vemdalen nu också. Kommer bli tomt på folk här när alla åker på söndag. Men vi kommer på onsdag, då jäklar! :D

måste bara säga tack till mina vänner, Jennifer, Madde, Belle, Issa, Frida som gör festkvällarna så jävla roliga. Speciellt igår, så tack så himla mycket. Och som vi skålade igårkväll, VEMDALEN! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0