081225- torsdag

hello.

Det blev inge skidåkning idag, tackochlov, för jag har inte tid med det Istället har jag duschat, kollat på teven, testat outfit för ikv. det kommer bli bra. Nu är allt fixat förutom skjuts hem.. någon villig själ som vill tjäna några extra slantar? (a)

Nej, snart så blir det på med kläderna, sminket och sen packa väskan och åka till mormor. Där väntas ännu en julmiddag, men den som gör mormors så speciell är henne köttbullar ÅRETS HÖJDPUNKT! haha, nejmen sjukt goda. Hoppas på en rolig kväll, vi ses ikväll va?

ska även träffa Linn ikväll :D har inte sett henne sen Selånger. Saknar the crazy times vi hade på Timråbo. Som den där gången då vi förstörde utskrivaren. kommer du ihåg? ;) See you tonight! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


bild från förra utgången :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaaa:D Att vi faktiskt träffades var otroligt:D Jag blev så glad, å du var¨så fin!:D Hoppas du hade roligt trots att ni inte kom in på stadshuset, jag hade nog haft roligare om jag inte varit där! För mycket folk! Sköt om dig:D PUSS

2008-12-26 @ 14:48:01
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0