081226- fredag

hello.

igår så åkte vi till mormor. Åt mat där, och det var inte lite mat heller. Kallrätter, varmrätter, kötträtter, desert... jag boktavligen rullade ifrån bordet. Hualigen. Men vid 7 så åkte jag till Jennifer där hon och Frida var. Åkte med dem till frida där vi fixade oss. Belle, Madde o Issa var också där (: Vid 10 i nio, satte vi oss ner och körde ölspel, men bestämde oss för att åka in till stan ist. Sprang till bussen, och efter små blonda ögonblick från oss så hann alla med bussen. Åkte in till Harbit, där jag tog en cider. Satt där ett tag, "ska ni med på förffffest".. haha. Gick sedan på Daltoons, sööööööög verkligen. gud så dåigt det var. Då gick vi på Bk där vi betalade en förmögenhet för o komma in, men där va vi iaf hela kvällen. Dansade, drack en halv newclearblast, jävla tur att jag inte drack hela! Nejmen det var kul, trots det överfulla dansgolvet. Vid 2 så gick jag, Jennifer och Alex iväg för o äta. Mums..... Efter mycket om och men så kom vi tillbaka dit ett tag innan vi skulle åka hem. Träffade då Jens, såååå kul o se dig, o inte lika borta som förra. O där i kön så står Linn också! :D såååå kul o träffas efter all denna tid. Tyvärr så var jag tvungen och springa efter några minuter, men hoppas vi ses snart igen! :D
Pappa hämtade mig på SCA parkeringen och vi åkte hem. Somnade sött i min säng.

Imorse så väcktes jag 11, och halv 12 var vi påväg till Birsta. Mysig tjej... Nejmen, köpte lite smycken och en digitalkamera, men är väldig osäker på den, korten set skitdåliga ut i kameran, men i datorn är dom inte alltför tokiga. Ska nog lämna tillbaka den och köpa en annan. Nejmen, sen så åkte vi till Bauhaus, o där hittade jag mitt blivande kakel till mitt badrum. Svart och som bord är det en svart botten, med typ guldiga detaljer, såååååå snyggt. i´m inlove. Pappa, snälla (A)

Nej, sen så åkte vi hem, sov hos mamma ett tag, innan jag gick ner till far där vi åt mat. Spelade lite kort och nu sitter jag här. Ikväll blir det mys framför teven. hualigen, mina fötter är döda, och jag tycker synd om alla er som hade högklackat. Det är både en fördel och nackdel med att vara  lång, jag kan inte ha högklackat, men får då inte lika ont i fötterna som de med får.

Nej, nu måste jag gå, vilket inlägg det blev.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0