081227- lördag

hello bloggen.

Har inte hunnit skriva något idag, men nu kommer e resumé av dagen :) Imorse så skulle jag kliva upp halv 8 för att hinna duscha och fixa iordning mig innan jag skulle ta 0934 bussen mot Birsta. Men 0847 ringer pappa, och jag har försovit mig. FAN! Nåja, hoppade in i duschen, fikade lite snabbt, sen så skjutsade pappa upp mig till bussen. tog då den till Birsta, 23:- enkel! herregud.. i-landsproblem. Jennifer hoppade på i Timrå. I stan så hittade jag en digitalkamera, en tröja, ett armband, lösögonfransar, lösnaglar, väska.. Det gick mkt pengar :/ hualigen. Frida mötte upp oss också, så vi gick är i många timmar. Åkte med mamma till elgiganten för o köpa kameran men annars så. från halv 11 till 4. Japp, trötta tjejer efteråt, men Jennifer hade nå så fruktansvärt ont i fötterna.

Pappa hämtade mig hos Jennifer vid halv 5. Övningskörde till Lidl o sen hem. Har ätit och ska snart se på körslaget. Slappish. Imorgon, jobb.. sen åker mina små vänner, huh, kommer bli ensamt här. Men vi ses i det vita vackra vemdalen! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0