081518- pluggpluggplugg

Idag så efte småföretagande så hade jag hål. Men fick sällskap av Madde och Belle. Snäll som jag är hjälpte jag Belle med hennes samhälle, dasgens goda gärning avklarad (: Skulle ha svenskan, men inte fan inte. Var där i knappt en minut innan vi gick. Pratade med Lovisa osv innan bussen kom. Åkte hem och lyssnade på Britneys nya album, Circus. Ahh, den är sååå bra. Fattar inte, är helt besatt.

Nej, men kom hem och sov lite innan det var mat och jag har städad, till hälften. Måste tydligen dammsuga och skit också. Men jag har pluggat och varit duktig. Så nu tar jag en paus och kollar på My supersweet 16. Herregud, tänk om man vore så bortskämd. Herregud. Nej nu börjar det igen. Hörs sen.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0